Територіальний центр соціального обслуговування

(надання соціальних послуг)

м. Мирноград Донецької області

Директор – Вербенко Вікторія Іванівна

85320, м. Мирноград, м-н «Молодіжний», 59, тел. (06239) 6-52-12,

e-mail: dimitrov.tercentr@yandex.ua

 

Режим роботи:

понеділок – четвер з 08:00 до 17:00

п’ятниця з 8:00 до 15:45

перерва з 12:00 до 12:45

Вихідні дні: субота, неділя       

                  

      Територіальний центр здійснює  соціальне обслуговування та надає соціальні послуги громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, за місцем проживання.

 

Основні завдання:

-  виявлення громадян похилого віку, інвалідів, які не здатні до самообслуговування і  потребують постійної сторонньої допомоги, визнані такими в порядку, затвердженому МОЗ, громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, формування електронної бази даних таких громадян, визначення їх індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні  (наданні соціальних послуг);

-     забезпечення якісного соціального обслуговування (надання соціальних послуг);

-  установлення   зв’язків з підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, фізичними особами, родичами громадян, яких обслуговує територіальний центр, з метою сприяння в здійсненні соціального обслуговування (надання соціальних послуг) громадянам похилого віку, інвалідам, хворим (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, визнанні такими в порядку, затвердженому МОЗ, громадян, які перебувають у складній життєвій ситуації.

 

Особистий прийом громадян:

 

понеділок з 10:00 до 12:00            Директор – Вербенко Вікторія Іванівна

середа з 10:00 до 12:00                  Заступник директора – Ковальська Людмила Григорівна

 

У територіальному центрі діють два відділення:

- відділення соціальної допомоги вдома;

- відділення соціально-побутової адаптації.

           

      Відділення соціальної допомоги вдома надає такі соціально-побутові послуги:

 

- приготування (допомога в приготуванні) їжі вдома, годування;

-   придбання та доставка товарів з магазину або базару, доставка медикаментів;

- виклик лікаря, надання допомоги в проведенні періодичних медичних оглядів та госпіталізації, відвідування хворих у закладах охорони здоровя, організація консультацій лікарів та інших спеціалістів;

- допомога у прибиранні приміщення, пранні білизни, дотриманні особистої гігієни, виконанні різних відів дрібних ремонтних робіт у приміщенні, забезпечення паливом;

- оформлення документів на отримання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг та інших видів соціальної допомоги, внесення платежів;

- читання преси;

- допомога в обробітку присадибних ділянок;

- оформлення документів на санітарно-курортне лікування, влаштування до будинку-інтернату:

-   сприяння у забезпеченні необхідними технічними та іншими засобами реабілітації;

-  оформлення замовлень та організація контролю за своєчасним і якісним наданням послуг службами житлово-комунального господарства;

-   вирішення за дорученням громадян, які обслуговуються . питань у державних органах , на підприємствах, в установах і організаціях:

-   інші соціальні послуги.


      На кожного громадянина, якого обслуговує відділення соціальної допомоги вдома, ведеться особова справа, в якій міститься:


-        письмова заява громадянина;

-  медичний висновок про не здатність до самообслуговування, потребу в постійній сторонній допомозі та догляді в домашніх умовах;

-         карта індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг;

- договір, укладений громадянином і територіальним центром про соціальне обслуговування;

-        довідка про склад сім`ї;

-    витяг з Реєстру правочинів про відсутність укладеного договору довічного утримання (догляду) (за наявності);

-         копія довідки про встановлення групи інвалідності(за наявності);

-         копія наказу про здійснення соціального обслуговування (надання соціальних послуг).


           Відділення соціально-побутової адаптації надає:


-         соціально-побутові послуги: соціально-побутова адаптація осіб похилого віку, інвалідів з метою усунення обмежень життєдіяльності, підтримка соціальної незалежності;

-      виявлення та сприяння розвитку різнобічних інтересів і потреб, організація дозвілля і відпочинку (проведення лекцій, бесід, зустрічей тощо);

-         інформаційні послуги – надання інформації, необхідної для ліквідації складної життєвої ситуації, що склалася;

-       соціально-медичні послуги: організація консультацій щодо запобігання виникненню та розвитку можливих органічних розладів громадян похилого віку, інвалідів підтримка їх здоров’я здійснення профілактичних, лікувально-оздоровчих заходів;

-     забезпечення наявними технічними та іншими засобами реабілітації громадян похилого віку, інвалідів «Пунктом прокату технічних та інших засобів реабілітації»;

-        прання білизни;

-        транспортні послуги;

-        інші соціальні послуги.

           На кожного громадянина, якого обслуговує відділення соціально-побутової адаптації, ведеться особова справа, в якій міститься:


-          письмова заява громадянина;

-    медичний висновок про відсутність медичних протипоказань для перебування в колективі;

-          карта індивідуальних потреб у соціальних послугах;

-          довідка про склад сім`ї;

-          копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);

-          копія наказу про здійснення соціального обслуговування (надання соціальних послуг).