Інформація про управління

Управління соціального захисту населення

Мирноградської міської ради

діє на підставі Положення,

затвердженого рішенням Димитровської міської ради

від 24.06.2004 року № IV/19-14

(в редакції від 22.01.2014 року № VI/71-8)

      У своїй діяльності управління керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, розпорядженнями голови Донецької облдержадміністрації, рішеннями обласної ради, наказами Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, розпорядженнями Димитровського міського голови, рішеннями Димитровської міської ради, рішеннями виконавчого комітету Димитровської міської ради, іншими актами у сфері соціального захисту, а також Положенням.

  Основними завданнями Управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на території міста у сфері соціального захисту населення, що включає:

 

1) забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;

 

2) забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері;

 

3) призначення та виплату соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій та пільг для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

 

4) організацію соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг шляхом розвитку спеціалізованих закладів, організацій, які надають соціальні послуги;

 

5) розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально-вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування;

 

6) забезпечення соціальної інтеграції інвалідів, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об’єктів соціальної інфраструктури;

 

7) здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи.