Інформація про стан роботи

   управління соціального захисту населення димитровської міської ради

за період з 01.01.2015 по 31.10.2015

Надходження та витрати грошових коштів

 

І. Фінансування з Державного бюджету

 - на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» - 455.3 тис. грн., у тому числі за жовтень – 55.6 тис.грн. (харчування І, П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, регрес, судові рішення);

 - для виплати одноразової допомоги до Дня Перемоги – 962,8 тис. грн., у тому числі за жовтень - 0,4 тис.грн;

- для виплати матеріальної допомоги за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів Донецької області – 12,8 тис.грн., у тому числі за жовтень - 1,4 тис.грн.;

 - для виплати щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО – 13409,3 тис. грн., у тому числі за жовтень – 1830,4 тис.грн.;

- для виплати довічної державної іменної стипендії громадянам України, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність – 9,4 тис. грн., у тому числі за жовтень – 0,9 тис.грн. ;

 - для виплати компенсації громадянам пільгової категорії за невикористані санаторно-курортні путівки – 10,5 тис.грн., у тому числі за жовтень - 0,6 тис.грн;

 - для виплати компенсації підприємствам, установам, організацій у межах середнього працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період – 565,7 тис.грн., у тому числі за жовтень – 109,1 тис.грн.;

 - для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з війської строкової служби – 24,0, у тому числі за жовтень – 0,0 тис.грн.

 

 II. Субвенція з Державного бюджету в місцевий бюджет

 

-. для виплати допомоги по догляду за інвалідами I та II групи від психічного розладу – 621,6 тис. грн., у тому числі за жовтень –72,5 тис.грн.;

 - для виплати допомоги сім’ям з дітьми – 34488,4 тис. грн., у тому числі за жовтень – 3436,8 тис.грн.;

- для виплати соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 3988,8 тис. грн., у тому числі за жовтень – 525,8 тис.грн.;

 - для виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме – 626,5 тис.грн. у тому числі за жовтень – 77,5 тис.грн.;

 - для виплати пільг та компенсацій – 5835,1 тис. грн. у тому числі за жовтень – 74,6 тис.грн.;

- для виплати допомоги прийомним сім’ям - 394,6 тис. грн. у тому числі за жовтень – 55,4 тис.грн.;

- для відшкодування пільг на оплату послуг безоплатного проїзду пільговим категоріям громадян – 175,4 тис. грн. у тому числі за жовтень – 45,9 тис.грн.;

 - для відшкодування підприємству надавачу – послуг витрат за надані послуги громадянам, які мають право на субсидії – 7155,9 тис. грн. у тому числі за жовтень – 342,5 тис.грн.;

- для виплати субсидії громадянам для відшкодування витрат на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 167,2 тис.грн., у тому числі за жовтень - 15,5 тис.грн.

 - компенсація населенню додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, центрального опалення та централізованого постачання гарячої води – 0,1 тис.грн., у тому числі за жовтень – 0,0 тис.грн.

 

III. Фінансування із місцевого бюджету

 

- для виплати матеріальної допомоги – 86,0 тис. грн., у тому числі за жовтень – 8,5 тис.грн. ;

 - для виплати допомоги на поховання незастрахованих громадян міста – 10,0 тис. грн., у тому числі за жовтень 1,0 тис.грн ;

 - для виплати компенсації особам, які надають соціальні послуги – 94 тис. грн. у тому числі за жовтень - 3 тис.грн.

 - для оплати абон. плати за телефон інвалідам по зору І і ІІ груп, а також сім’ям до складу яких входять діти-інваліди до 18 років, для полегшення зв’язку – 7,8 тис. грн., у тому числі за жовтень – 1,7 тис.грн ;

 - для оплати услуг по оформленню паспорта безхатнім та особам, які звільнились з міст позбавлення волі – 0,03 тис. грн. у тому числі за жовтень -0,03.

 

 ІV. Фінансування із обласного бюджету

 

- відшкодування підприємству послуг по похованню інвалідів війни та учасників бойових дій – 34,7 тис.грн. у тому числі за жовтень - 0,0 тис.грн.;

 - для виплати компенсації за бензин та транспортне обслуговування – 5,7 тис.грн., у тому числі за жовтень – 0,2 тис.грн.;

- для виплати компенсації за медичне обслуговування громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 9,4 тис.грн., у тому числі за жовтень – 3,7 тис.грн. ;

 

Відділ державних допомог та компенсацій

 

Станом на 01.11.2015 за призначенням житлової субсидії звернулось 3614 сімей, у тому числі за жовтень – 1357. Призначено субсидію 4389 сім’ям (нове звернення та автоматичне призначення отримувачам 2014-2015 опалювального періоду), у тому числі за жовтень -888.

 Проведено 37 засідання міської комісії з питань призначення житлових субсидій, де було розглянуто 625 заяв, у тому числі за вересень проведено 4 засідань, де було розглянуто 205 заяв.

За звітний період сектор прийому громадян прийняв 7296 заяв на призначення усіх видів державних допомог та компенсацій, у тому числі за жовтень – 1842.

 Сектор прийняття рішень опрацював 5167 заяв на призначення державної допомоги у тому числі за жовтень -570.

 

 Відділ персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян

 

 - поставлено на облік для отримання безплатного санаторно-курортного лікування ветеранів війни, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС та оздоровлено - 31 громадянина, у тому числі за жовтень -0;

- поставлено на облік 94 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, у тому числі за жовтень - 55, внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності електронних анкет – замовлень, надіслано направлень на підприємства – виробники для виготовлення та безкоштовного забезпечення потребуючих інвалідів технічними засобами реабілітації - 120, у тому числі за жовтень -12;

- видано 96 направлення інвалідам для безкоштовного виготовлення протезних і протезно-ортопедичних виробів, у тому числі за жовтень -7;

 - надано 168 довідки громадянам про внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, у тому числі за жовтень - 64;

- видано 6 вкладок інвалідам війни (за жовтень -1), посвідчення ветерана праці – 39 особам ( за жовтень видано 2 посвідчення), посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) 6

 - прийнято заяв від інвалідів загального захворювання та малозабезпечених осіб на одноразову матеріальну допомогу - 45, у тому числі за жовтень – 6, матеріальна допомога надана 27 особам, у тому числі, у жовтні – 3;

 - прийнято заяви про взяття на облік, осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення АТО - 19847, у тому числі за жовтень - 505.

 За звітний період відділом призначені:

- компенсаційні виплати на продукти харчування для 140 осіб, щорічна одноразова допомога на оздоровлення – 59 особам, за жовтень - 8; відшкодовано втрачений заробіток – 1 громадянину постраждалому внаслідок ЧАЕС.

 

 Сектор державних соціальних інспекторів

 

Складено 1347 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення субсидій та інших видів державної соціальної допомоги, у тому числі за жовтень – 197; (906 актів – субсидія, 441 акти – інші види державної соціальної допомоги).

 Направлені запити для перевірки наданих громадянами даних на 14058 особи, за вересень - 1216.

 

 

 Сектор з питань праці та соціально-трудових відносин

 

Робота міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності:

Проведено 20 засідань комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності, заслухано звіти 32 суб’єктів господарювання

 Заборгованість із заробітної плати працівникам на економічно активних підприємствах станом на 01.10.2015 (за оперативними даними) складає 16 423,2 тис.грн.

 Заборгованість виникла на підприємствах ДВАТ «Інформаційно-обчислювальний центр» - 289,1 тис.грн.; Димитровське управління ВКГ КП «Компанія «Вода Донбасу» - 1101,8 тис.грн.; ДП «Красноармійськвугілля» - 15 032,0 тис. грн., в тому числі по структурним підрозділам:

 ГП «Красноармійськвугілля» (апарат управління) – 750,9 тис.грн.

 ВП «Шахта Стаханова» - 9304,0 тис.грн.

 ВП «Шахта Центральна» - 1934,0 тис.грн.

 ВП «Шахта Димитрова» - 1769,0 тис.грн.

 ВП «Автомобіліст» - 833,6 тис. грн.

 ВП «Стандарт» - 227,5 тис.грн.

 ВП «КУВТЗ» - 213,0 тис.грн.

 Заборгованість із заробітної плати по підприємствах житлово-комунального господарства станом на 01.10.2015 (за оперативними даними) – 1 101,8 тис.грн.

 

Повідомна реєстрація колективних договорів:

 

 На постійній основі здійснюється повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій міста Димитрова згідно з вимогами чинного законодавства. Серед 143 суб’єктів господарювання (юридичних осіб), що здійснюють господарську діяльність в місті, колективні договори укладено та зареєстровано – 123 підприємствами з чисельністю працюючих на них 12,4 тис. осіб або 95,0 % від працюючих міста.

 Засідання міської тристоронньої соціально-економічної ради та міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення проводяться згідно з регламентом роботи - щокварталу.

Сектор нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України

Перевірено:

 - 513 пенсійних справ та електронних пенсійних справ нового призначення, у тому числі за вересень -50;

 - 2621 пенсійних справ та електронних пенсійних справ з перерахунком, у тому числі за вересень -179;

 - 21 відказних пенсійних справ, у тому числі за вересень - 5;

 - 35 пенсійних справ та електронних пенсійних справ допомоги на поховання, у тому числі за вересень -3;

 - 13 пенсійних справ та електронні пенсійні справи з недоодержаними пенсіями, у тому числі за вересень -0;

 - 196 пенсійних справ та електронні перерахунки переселенців із зони проведення АТО, у тому числі за вересень -48;

 - 24 відрахування, у тому числі за вересень 5.