Інформація  про стан роботи

                  управління соціального захисту населення                          димитровської міської ради

за квітень 2015 року

 

Надходження та витрати грошових коштів за квітень 2015 року

 

І. Фінансування з Державного бюджету

 

- на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» -   77,1 тис. грн. (харчування І, П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, регрес, судові рішення);

- для виплати одноразової допомоги до Дня Перемоги – 968,5 тис. грн.;

- для виплати матеріальної допомоги за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів Донецької області – 0,5 тис.грн.;

- для виплати щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО – 1558 тис. грн.

 

II. Субвенція з Державного бюджету в місцевий бюджет

 

- для виплати допомоги по догляду за інвалідами I та II групи від психічного розладу – 62,2 тис. грн.;

- для виплати допомоги сімям з дітьми – 4360,8 тис. грн.;

- для виплати пільг та компенсацій – 15,9 тис. грн.;

- для виплати допомоги прийомним сімям  - 32,8 тис. грн.;

- для відшкодування пільг на оплату послуг безоплатного проїзду пільговим категоріям громадян – 7,9 тис. грн;

- для відшкодування підприємству надавачу – послуг витрат за надані послуги громадянам, які мають право на субсидії – 42,2 тис. грн.

 

III. Фінансування із місцевого бюджету

 

- для виплати матеріальної допомоги – 9,9 тис.грн.

- для виплати допомоги на поховання незастрахованих громадян міста – 0,3 тис. грн.;

- для виплати компенсації особам, які надають соціальні послуги – 8,7 тис. грн.

- для оплати абон. плати за телефон інвалідам по зору І і ІІ груп, а також сімям до складу яких входять діти-інваліди до 18 років, для полегшення звязку – 0,8 тис.грн.;

- для оплати услуг по оформленню паспорта безхатнім та особам, які звільнились з міст позбавлення волі – 0,03 тис. грн.

 

ІV. Фінансування із обласного бюджету

 

- для оплати компенсації інвалідам на бензин та транспортне обслуговування – 2,2 тис.грн.

 

Відділ державних допомог та компенсацій

 

           Станом на 01.05.2015 за призначенням житлової субсидії звернулось 46 сімей. Призначено субсидію  42 сім’ям.

       Протягом місяця проведено 5 засідань міської комісії з питань призначення житлових субсидій, де було розглянуто  15 заяв.

           За звітний місяць сектор прийому громадян прийняв   542  заяви на призначення усіх видів державних допомог та компенсацій.

         Сектор прийняття рішень протягом місяця опрацював 538  заяв на призначення державної допомоги.

 

Відділ персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян


            За квітень 2015 року прийнято   173 особи  з різних питань соціальної підтримки, в т.ч.:

 

- поставлено на облік для отримання безплатного санаторно-курортного лікування  членів сім’ї загиблого – 1 чол.;

- поставлено на облік 11 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації; внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності 15 електронних анкет – замовлень, надіслано 15 направлень на підприємства – виробники для виготовлення та безкоштовного забезпечення потребуючих інвалідів технічними засобами реабілітації;

- видано 16 направлень інвалідам для безкоштовного виготовлення протезних і протезно-ортопедичних виробів;

- направлено до Центру соціальної  реабілітації дітей-інвалідів 5 дітей - інвалідів;

- прийняті та направлені до Департаменту соціального захисту населення документи на влаштування до будинків – інтернатів 1 інваліда та 1 пенсіонера;

- надано 22 довідки громадянам про внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;

- видана 1 вкладка інвалідам війни, 4 посвідчення ветеранам праці;

- прийнято 5 заяв від інвалідів загального захворювання та малозабезпечених осіб на одноразову матеріальну допомогу;

- прийнято 1059 заяв про взяття на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення АТО.

 

           За звітний період відділом призначені:

 

- компенсаційні виплати на продукти харчування для 142 осіб, одноразова компенсація у разі втрати годувальника – 1 вдові громадянина постраждалого внаслідок ЧАЕС; щорічна одноразова допомога на оздоровлення – 1 особі; відшкодовано втрачений заробіток – 1 громадянину постраждалому внаслідок ЧАЕС.

 

Сектор державних соціальних інспекторів

 

           За вищевказаний період складено 85 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення субсидій та інших видів державної соціальної допомоги ( 5 актів – субсидія,  80 актів – інші види державної соціальної допомоги).

           Направлені запити для перевірки наданих громадянами даних на 397  осіб.

 

Сектор з питань праці та соціально-трудових відносин

 

Робота міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності:        

Протягом квітня 2015 року проведено 2 засідання комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності, заслухано доповіді трьох суб’єктів господарювання.

Станом на 01.05.2015 заборгованість із заробітної плати у порівнянні до 01.04.2015 зменшилась на 24 301,7 тис. грн. Частково погашено заборгованість із виплати заробітної плати працівникам підприємств -  10 Воєнізований гірничорятувальний загін, ДП «Красноармійськвугілля», Центральний штаб державної воєнізованої гірничорятувальної служби.

 

Повідомна реєстрація колективних договорів:

 

На постійній основі здійснюється повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій міста Димитрова згідно з вимогами чинного законодавства. Серед 142 суб’єктів господарювання (юридичних осіб), що здійснюють господарську діяльність в місті, колективні договори укладено та зареєстровано – 122 підприємствами з чисельністю працюючих на них 11,5 тис. осіб або 94,3 % від працюючих міста.

 

Сектор  нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та  виплати пенсій органами Пенсійного фонду України

 

Перевірено:

 

- 56 пенсійних справ та електронних пенсійних справ нового призначення;

-  400 пенсійних справ та електронних пенсійних справ з перерахунком;

- 2 відказні пенсійні справи;

- 5 пенсійних справ та електронних пенсійних справ допомоги на поховання;

- 2 пенсійні справи та електронні пенсійні справи з недоодержаними пенсіями;

- 4 пенсійних справ та електронні пенсійні справи відрахували з пенсіями (виявлено: 1 переплата на суму 36,99 грн. та 1 недоплата на суму 19,71 грн.).