Інформація  про стан роботи

 управління соціального захисту населення димитровської міської ради за період з 01.03.2016 по 30.03.2016

 

Надходження та витрати грошових коштів

 

І. Фінансування з Державного бюджету

 

- на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» -   129,6 тис. грн., у тому числі за березень –  86,8 тис.грн. (харчування І, П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, регрес, судові рішення);

- для виплати матеріальної допомоги за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів Донецької області – 3,2 тис.грн., у тому числі за березень  - 2,7  тис.грн.;

- для виплати щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО – 6329,8 тис. грн., у тому числі за березень – 4133,6 тис.грн.;

- для виплати довічної державної іменної стипендії громадянам України, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність – 2,6 тис. грн., у тому числі за березень – 1,7 тис.грн.     

- для здійснення виплат з психологічної, соціальної та професійної адаптації учасників АТО 3,5тис. грн., у тому числі за березень –3,5 тис.грн

 

II. Субвенція з Державного бюджету в місцевий бюджет

 

-. для виплати допомоги по догляду за інвалідами I та II групи від психічного розладу –  215,3 тис. грн., у тому числі за березень – 78,7 тис.грн.;

- для виплати допомоги сімям з дітьми – 10106,1 тис. грн., у тому числі за березень – 4027,4 тис.грн.;      

- для виплати соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 1563,9 тис. грн., у тому числі за березень – 561,3 тис.грн.;

- для виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме – 30,0 тис.грн. у тому числі за березень – 14,6 тис.грн.;

- для виплати пільг та компенсацій – 983,8 тис. грн. у тому числі за березень – 383,2 тис.грн.;

- для виплати допомоги прийомним сімям  - 177,3 тис. грн. у тому числі за березень – 57,7 тис.грн.;

- для відшкодування підприємству надавачу – послуг витрат за надані послуги громадянам, які мають право на субсидії – 14096,0 тис. грн. у тому числі за березень – 4826,7 тис.грн.;

- для виплати субсидії громадянам для відшкодування витрат на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 44,2 тис.грн., у тому числі за березень  - 15,2 тис.грн;

- для здійснення виплати інвалідам по зору – 9,0 тис.грн., у тому числі за березень  - 0,0 тис.грн.

 

 

III. Фінансування із місцевого бюджету

 

- для виплати стипендії особам, які досягли 100 річчя – 0,4 тис.грн., у тому числі за березень 0,2 тис.грн.;

- для виплати матеріальної допомоги – 19,0 тис. грн., у тому числі за березень – 10,3 тис.грн.;

- для виплати допомоги на поховання незастрахованих громадян міста – 2,8 тис. грн., у тому числі за березень  1,5 тис.грн ;

- для виплати компенсації особам, які надають соціальні послуги – 32,5 тис. грн. у тому числі за березень – 9,8 тис.грн. 

- для оплати абон. плати за телефон інвалідам по зору І і ІІ груп, а також сімям до складу яких входять діти-інваліди до 18 років, для полегшення звязку – 1,8 тис. грн., у тому числі за березень – 0,1 тис.грн ;

- для надання соціальної пільги учасникам АТО – 36,7 тис.грн. , у тому числі за березень 15,1 тис.грн.

 

ІV. Фінансування із обласного бюджету

 

- для здійснення виплати медичного обслуговування ЧАЄС – 3,1 тис.грн. , у тому числі за березень 3,1 тис.грн;

- компенсація громадянам пільгової категорії на бензін та транспортне обслуговування – 3,0 тис.грн. , у тому числі за березень 3,0 тис.грн;

 

 

 

 

Відділ державних допомог та компенсацій

 

Станом на 01.04.2016 за призначенням житлової субсидії звернулась 4590 сімї, у тому числі за березень – 223. Призначено субсидію 2019  сім’ї. Станом на 01.04.2016 року житлову субсидію отримують 8005  сімей.  

За звітний період сектор прийому громадян прийняв 2524 заяв на призначення усіх видів державних допомог та компенсацій, у тому числі за березень – 943.

Сектор прийняття рішень опрацював 4248 заяви на призначення державної допомоги у тому числі за березень -1415.

 

Відділ персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян

 

- оздоровлено 1 громадянина пільгової категорії громадян,  у тому числі за березень - 1;

- поставлено на облік 40 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, у тому числі за березень - 14, внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності  електронних анкет – замовлень, надіслано  направлень на підприємства – виробники для виготовлення та безкоштовного забезпечення потребуючих інвалідів технічними засобами реабілітації – 43 особи, у тому числі за березень - 11;

- видано  25  направлень інвалідам для безкоштовного виготовлення протезних і протезно-ортопедичних виробів, у тому числі за березень - 9;

- надано 49 довідок громадянам про внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, у тому числі за березень - 31;

- видано посвідчень ветерана праці – 7 особі ( за березень - 5) видано талонів на пільговий проїзд 3, у тому числі за березень – 1;

- видано посвідчень учасника Великої Вітчизняної війни – 1 особа ( за березень - 1)

- видано посвідчень інвалідам Великої Вітчизняної війни – 1 особі ( за березень - 1)

- видані вкладки інвалідам Великої Вітчизняної війни – 1 особі ( за березень – 1.

- прийнято  заяв від інвалідів загального захворювання та малозабезпечених осіб на одноразову матеріальну допомогу - 29, у тому числі за березень – 5, матеріальна допомога надана 6 особі у тому числі за березень – 5;

- прийнято  заяви про взяття на облік, осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення АТО – 23464, у тому числі за березень - 566.

За звітний період відділом призначені:

- компенсаційні виплати на продукти харчування для 136 осіб,   щорічна одноразова допомога на оздоровлення – 9 особам; відшкодовано втрачений заробіток – 0громадянину постраждалому внаслідок ЧАЕС, одноразова допомога вдові ЧАЄС-1 громадян.

 

 

 

Сектор державних соціальних інспекторів

 

Складено 277 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення субсидій та інших видів   державної соціальної   допомоги, у тому числі за березень – 92;  

Направлені запити для перевірки наданих громадянами даних на 7417 особи, у тому числі за березень - 3855.

 

Сектор з питань праці та соціально-трудових відносин

 

Робота міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності:

 

З початку 2016 року проведено 8 засідань комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності, заслухано звіти 40 суб’єктів господарювання, в тому числі в березні – 3 засідання комісії, заслухано звіти 33 суб’єктів господарювання.

Станом на 01.04.2016 за оперативними даними заборгованість із заробітної плати у м.Димитров складає 11 437,1 тис.грн. Заборгованість із виплати заробітної плати зменшилась на 27 477,2 тис.грн. у порівнянні до 01.03.2016. Не виплачено залишок заборгованості із заробітної  плати за грудень 2015 року працівникам ДП «Красноармійськвугілля», заборгованість із виплати заробітної плати на підприємстві складає – 7 008,0  тис. грн., у тому числі по структурним підрозділам:

ДП «Красноармійськвугілля» (апарат) – 154,0 тис грн.;

ВП «Шахта Стаханова» - 4338,0 тис.грн.;

ВП «Шахта Центральна» - 1091,0 тис.грн.;

ВП «Шахта Димитрова» - 1157,0 тис.грн.;

ВП «Автомобіліст» - 118,0 тис.грн.;

ВП «Стандарт» - 77,0 тис.грн.;

ВП «КУВТЗ» - 60,0 тис.грн. 

ВП «Вуглепостач» - 13,0 тис. грн..

Збільшилась заборгованість на наступних економічно активних підприємствах:

- ВП «Донецька виконавча дирекція з ліквідації шахт» ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» - 1936,9 тис.грн.;

На економічно неактивних підприємствах заборгованість із заробітної плати складає:

      ДВАТ «ІОЦ»   -   293,3    тис. грн.;

ТОВ «Востокенергоконструкція» - 127,0 тис. грн.;

На підприємствах-банкрутах : ДВАТ «Вуглебуд» - 270,3 тис. грн.

Заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах житлово-комунального господарства Димитровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства КП «Вода «Донбасу»  - 1801,6 тис.грн.

     

 

2. Повідомна реєстрація колективних договорів:

 

На постійній основі здійснюється повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій міста Димитрова згідно з вимогами чинного законодавства. Серед 147 суб’єктів господарювання (юридичних осіб), що здійснюють господарську діяльність в місті, колективні договори укладено та зареєстровано – 126 підприємствами з чисельністю працюючих на них 11,8 тис. осіб або 94,8 % від працюючих міста.

Засідання міської тристоронньої соціально-економічної ради та міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення проводяться згідно з регламентом роботи - щокварталу.

30.03.2016 року проведено засідання міської тристоронньої соціально-економічної ради, на якому розглянуто питання: 

- про роботу  міської тристоронньої соціально-економічної ради в 2015 році;

- про укладання та повідомну реєстрацію колективних договорів підприємств, організацій та установ міста Димитрова за 2015 рік.

 

Сектор  нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та  виплати пенсій органами Пенсійного фонду України

 

Перевірено:

 

- 112 пенсійних справ та електронних пенсійних справ нового призначення, у тому числі за березень - 28;

-  514 пенсійних справ та електронних пенсійних справ з перерахунком, у тому числі за березень - 250;

- 6 відказних пенсійних справ, у тому числі за березень - 1;

- 9 пенсійних справ та електронних пенсійних справ допомоги на поховання, у тому числі за березень -4;

- 5 пенсійна справа та електронні пенсійні справи з недоодержаними пенсіями, у тому числі за березень - 4;

- 102 пенсійна справа та електронні перерахунки переселенців із зони проведення АТО, у тому числі за березень - 37;

 

- 6 відрахування, у тому числі за березень - 3.