Інформація  про стан роботи

 управління соціального захисту населення димитровської міської ради за період з 01.02.2016 по 29.02.2016

 

Надходження та витрати грошових коштів

 

І. Фінансування з Державного бюджету

 

- на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» -   42,8 тис. грн., у тому числі за лютий –  0,0 тис.грн. (харчування І, П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, регрес, судові рішення);

- для виплати матеріальної допомоги за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів Донецької області – 0,5 тис.грн., у тому числі за лютий  - 0,0  тис.грн.;

- для виплати щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО – 2196,2 тис. грн., у тому числі за лютий – 406,0 тис.грн.;

- для виплати довічної державної іменної стипендії громадянам України, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність – 0,9 тис. грн., у тому числі за лютий – 0,0 тис.грн.                ;

 

II. Субвенція з Державного бюджету в місцевий бюджет

 

-. для виплати допомоги по догляду за інвалідами I та II групи від психічного розладу –  135,5 тис. грн., у тому числі за лютий – 77,6 тис.грн.;

- для виплати допомоги сімям з дітьми – 6078,7 тис. грн., у тому числі за лютий – 2849,4 тис.грн.;      

- для виплати соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 995,0 тис. грн., у тому числі за лютий – 491,2 тис.грн.;

- для виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме – 15,5 тис.грн. у тому числі за лютий – 10,7 тис.грн.;

- для виплати пільг та компенсацій – 600,6 тис. грн. у тому числі за лютий – 525,7 тис.грн.;

- для виплати допомоги прийомним сімям  - 119,6 тис. грн. у тому числі за лютий – 60,2 тис.грн.;

- для відшкодування підприємству надавачу – послуг витрат за надані послуги громадянам, які мають право на субсидії – 9269,3 тис. грн. у тому числі за лютий – 549,2 тис.грн.;

- для виплати субсидії громадянам для відшкодування витрат на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 29,0 тис.грн., у тому числі за лютий  - 8,2 тис.грн.

 

III. Фінансування із місцевого бюджету

 

- для виплати стипендії особам, які досягли 100 річчя – 0,2 тис.грн., у тому числі за лютий 0,2 тис.грн.;

- для виплати матеріальної допомоги – 8,8 тис. грн., у тому числі за лютий – 8,8 тис.грн.;

- для виплати допомоги на поховання незастрахованих громадян міста – 0,8 тис. грн., у тому числі за лютий  0,3 тис.грн ;

- для виплати компенсації особам, які надають соціальні послуги – 23,0 тис. грн. у тому числі за лютий – 11,2 тис.грн. 

- для оплати абон. плати за телефон інвалідам по зору І і ІІ груп, а також сімям до складу яких входять діти-інваліди до 18 років, для полегшення звязку – 1,8 тис. грн., у тому числі за лютий – 0,8 тис.грн ;

- для надання соціальної пільги учасникам АТО – 0,04 тис.грн. , у тому числі за лютий 0,04 тис.грн.

 

ІV. Фінансування із обласного бюджету

 

            Протягом січня - лютого 2016 року фінансування із обласного бюджету не здійснювалось

 

 

Відділ державних допомог та компенсацій

 

Станом на 01.03.2016 за призначенням житлової субсидії звернулась 461 сімї, у тому числі за лютий – 210. Призначено субсидію 1364  сім’ї. Станом на 01.03.2016 року житлову субсидію отримують 7350  сімей.  

Проведено 7  засідань міської комісії з питань призначення житлових субсидій, де було розглянуто 237  заяв, у тому числі за лютий проведено 3 засідання, де було розглянуто 126 заяв.

За звітний період сектор прийому громадян прийняв 1387 заяв на призначення усіх видів державних допомог та компенсацій, у тому числі за лютий – 864.

Сектор прийняття рішень опрацював 2833 заяви на призначення державної допомоги у тому числі за лютий -1826.

 

Відділ персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян

 

- оздоровлено 1 громадянина пільгової категорії громадян,  у тому числі за лютий - 1;

- поставлено на облік 26 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, у тому числі за лютий - 17, внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності  електронних анкет – замовлень, надіслано  направлень на підприємства – виробники для виготовлення та безкоштовного забезпечення потребуючих інвалідів технічними засобами реабілітації – 32 особи, у тому числі за лютий - 31;

- видано  16 направлень інвалідам для безкоштовного виготовлення протезних і протезно-ортопедичних виробів, у тому числі за лютий - 8;

- надано 70 довідок громадянам про внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, у тому числі за лютий - 48;

- видано посвідчень ветерана праці – 1 особі ( за лютий - 0),  видано талонів на пільговий проїзд 1, у тому числі за лютий – 1.

- прийнято  заяв від інвалідів загального захворювання та малозабезпечених осіб на одноразову матеріальну допомогу - 24, у тому числі за лютий – 14, матеріальна допомога надана 1 особі у тому числі за лютий – 1;

- прийнято  заяви про взяття на облік, осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення АТО - 953, у тому числі за лютий - 581.

За звітний період відділом призначені:

- компенсаційні виплати на продукти харчування для 135 осіб,   щорічна одноразова допомога на оздоровлення – 13 особам, за лютий - 10; відшкодовано втрачений заробіток – 1 громадянину постраждалому внаслідок ЧАЕС.

 

Сектор державних соціальних інспекторів

 

Складено 185 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення субсидій та інших видів   державної соціальної   допомоги, у тому числі за лютий – 100;  

Направлені запити для перевірки наданих громадянами даних на 3683 особи, у тому числі за лютий - 1028.

 

Сектор з питань праці та соціально-трудових відносин

 

Робота міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності:

 

З початку 2016 року проведено 4 засідання комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності, заслухано звіти 7 суб’єктів господарювання, в тому числі в лютому – 2 засідання комісії, заслухано звіти 4 суб’єктів господарювання.

Станом на 01.03.2016 за оперативними даними заборгованість із заробітної плати у м.Димитров складає 38 914,2 тис.грн. Заборгованість із виплати заробітної плати зменшилась на 8 874,9 тис.грн. у порівнянні до 01.02.2016. Не виплачено заробітну  плату за листопад, грудень 2015 року працівникам ДП «Красноармійськвугілля», заборгованість із виплати заробітної плати на підприємстві складає – 27 661,0  тис. грн., у тому числі по структурним підрозділам:

-          ДП «Красноармійськвугілля» (апарат) – 533,0 тис грн.;

-          ВП «Шахта Стаханова» - 19 175,0 тис.грн.;

-          ВП «Шахта Центральна» - 3 411,0 тис.грн.;

-          ВП «Шахта Димитрова» - 3 381,0 тис.грн.;

-          ВП «Автомобіліст» - 585,0 тис.грн.;

-          ВП «Стандарт» - 288,0 тис.грн.;

-          ВП «КУВТЗ» - 230,0 тис.грн. 

Збільшилась заборгованість на наступних економічно активних підприємствах:

- Донецька Філія ДП «Регіональні  Електричні мережі»                                                    -  9536,9     тис. грн.;

 

На економічно неактивних підприємствах заборгованість із заробітної плати складає:

            - ДВАТ «ІОЦ»   -   293,3    тис. грн.;

- ТОВ «Востокенергоконструкція» - 127,0 тис. грн.;

На підприємствах-банкрутах : ДВАТ «Вуглебуд» - 270,3 тис. грн.

Заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах житлово-комунального господарства складає – 1025,7 тис.грн.

 

 Повідомна реєстрація колективних договорів:

 

На постійній основі здійснюється повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій міста Димитрова згідно з вимогами чинного законодавства. Серед 143 суб’єктів господарювання (юридичних осіб), що здійснюють господарську діяльність в місті, колективні договори укладено та зареєстровано – 124 підприємствами з чисельністю працюючих на них 12,5 тис. осіб або 95,5 % від працюючих міста.

Засідання міської тристоронньої соціально-економічної ради та міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення проводяться згідно з регламентом роботи - щокварталу.

25.02.2016 року проведено засідання міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення, на якому розглянуто питання: 

- про стан виробничого травматизму та професійних захворювань на підприємствах міста Димитрова, забезпечення працюючих засобами індивідуального та колективного захисту за 2015 рік.

- про стан травматизму невиробничого характеру у м. Димитров за 2015 рік.

 

Сектор  нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та  виплати пенсій органами Пенсійного фонду України

 

Перевірено:

 

- 84 пенсійних справ та електронних пенсійних справ нового призначення, у тому числі за лютий - 42;

-  264 пенсійних справ та електронних пенсійних справ з перерахунком, у тому числі за лютий - 87;

- 5 відказних пенсійних справ, у тому числі за лютий - 2;

- 5 пенсійних справ та електронних пенсійних справ допомоги на поховання, у тому числі за лютий -3;

- 1 пенсійна справа та електронні пенсійні справи з недоодержаними пенсіями, у тому числі за лютий - 1;

- 65 пенсійна справа та електронні перерахунки переселенців із зони проведення АТО, у тому числі за лютий - 44;

- 3 відрахування, у тому числі за лютий - 0.