Інформація  про стан роботи

 

 управління соціального захисту населення димитровської міської ради за період з 01.01.2016 по 31.01.2016

 

Надходження та витрати грошових коштів

 

І. Фінансування з Державного бюджету

 

- на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» -   42,8 тис. грн., (харчування І, П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, регрес, судові рішення);

 - для виплати матеріальної допомоги за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів Донецької області – 0,5 тис.грн.;

 - для виплати щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО – 1790,2 тис. грн.;

 - для виплати довічної державної іменної стипендії громадянам України, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність – 0,9 тис. грн..

 

II. Субвенція з Державного бюджету в місцевий бюджет

 

-. для виплати допомоги по догляду за інвалідами I та II групи від психічного розладу –  77,6 тис.грн.;

 - для виплати допомоги сімям з дітьми – 2849,4 тис.грн.;      

 - для виплати соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 491,2 тис.грн.;

 - для виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме –10,7 тис.грн.;

 - для виплати пільг та компенсацій – 74,9 тис.грн.;

 - для виплати допомоги прийомним сімям  - 59,4 тис.грн.;

 - для відшкодування підприємству надавачу – послуг витрат за надані послуги громадянам, які мають право на субсидії –549,2 тис.грн.;

 - для виплати субсидії громадянам для відшкодування витрат на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 8,2 тис.грн.

 

III. Фінансування із місцевого бюджету

 

- для виплати допомоги на поховання незастрахованих громадян міста – 0,5 тис.грн ;

- для виплати компенсації особам, які надають соціальні послуги – 11,7 тис.грн. 

- для оплати абон. плати за телефон інвалідам по зору І і ІІ груп, а також сімям до складу яких входять діти-інваліди до 18 років, для полегшення звязку – 1,0 тис.грн ;

- для оплати услуг по оформленню паспорта безхатнім та особам, які звільнились з міст позбавлення волі –0,4 тис.грн.;

- надання соціальних пільг учасникам АТО – 11,5 тис.грн.

 

ІV. Фінансування із обласного бюджету

 

            Протягом січня 2016 року фінансування із обласного бюджету не здійснювалось

 

Відділ державних допомог та компенсацій

 

 Протягом січня 2016 року за призначенням житлової субсидії звернулась 251 сім’я. Призначено субсидію 570  сімям. Станом на 01.02.2016 субсидію в управлінні отримує 6991 сімя.

 Проведено 4  засідання міської комісії з питань призначення житлових субсидій, де було

 За звітний період сектор прийому громадян прийняв 523 заяви на призначення усіх видів державних допомог та компенсацій.

 Сектор прийняття рішень опрацював 1007 заяв на призначення державної допомоги.

 

 Відділ персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян

 

- протягом січня 2016 року громадяни пільгової категорії не оздоровлювалися;

- поставлено на облік 9 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації,  внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності  електронних анкет – замовлень, надіслано  направлень на підприємства – виробники для виготовлення та безкоштовного забезпечення потребуючих інвалідів технічними засобами реабілітації – 1 особу;

- видано  8 направлень інвалідам для безкоштовного виготовлення протезних і протезно-ортопедичних виробів;

- надано 21 довідку громадянам про внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;

- видано 1 посвідчення ветерана праці;

- прийнято  заяв від інвалідів загального захворювання та малозабезпечених осіб на одноразову матеріальну допомогу - 10;

- прийнято  заяви про взяття на облік, осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення АТО - 377.

 За звітний період відділом призначені:

 - компенсаційні виплати на продукти харчування для 136 осіб,   щорічна одноразова допомога на оздоровлення – 3.

 

Сектор державних соціальних інспекторів

 

Складено 85 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення субсидій та інших видів   державної соціальної   допомоги. Направлені запити для перевірки наданих громадянами даних на 2655 осіб.

 

Сектор з питань праці та соціально-трудових відносин

 

Робота міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності:

В січні 2016 року проведено 2 засідання комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності, заслухано звіти 3 суб’єктів господарювання.

Станом на 01.02.2016 за оперативними даними заборгованість із заробітної плати у м.Димитров складає 46 705,2 тис.грн. Заборгованість із виплати заробітної плати зросла на 16 108,0 тис.грн. у порівнянні до 01.01.2016. Не виплачено заробітну  плату за листопад, грудень 2015 року працівникам ДП «Красноармійськвугілля», заборгованість із виплати заробітної плати на підприємстві складає – 36 748,0  тис. грн., у тому числі по структурним підрозділам:

 -          ДП «Красноармійськвугілля» (апарат) – 849,0 тис грн.;

 -          ВП «Шахта Стаханова» - 25 230,0 тис.грн.;

 -          ВП «Шахта Центральна» - 4 490,0 тис.грн.;

 -          ВП «Шахта Димитрова» - 4 530,0 тис.грн.;

 -          ВП «Автомобіліст» - 845,0 тис.грн.;

 -          ВП «Стандарт» - 446,0 тис.грн.;

 -          ВП «КУВТЗ» - 358,0 тис.грн. 

 Збільшилась заборгованість на наступних економічно активних підприємствах:

 -    Донецька Філія ДП «Регіональні     Електричні мережі»                                             -  9536,9     тис. грн.;

 На економічно неактивних підприємствах заборгованість із заробітної плати складає:

 - ДВАТ «ІОЦ»   -   293,3    тис. грн.;

 - ТОВ «Востокенергоконструкція» - 127,0 тис. грн.;

 На підприємствах-банкрутах : ДВАТ «Вуглебуд» - 270,3 тис. грн.

Заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах житлово-комунального господарства складає – 1187,1 тис.грн.

 

  Повідомна реєстрація колективних договорів:

   На постійній основі здійснюється повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій міста Димитрова згідно з вимогами чинного законодавства. Серед 143 суб’єктів господарювання (юридичних осіб), що здійснюють господарську діяльність в місті, колективні договори укладено та зареєстровано – 124 підприємствами з чисельністю працюючих на них 12,5 тис. осіб або 95,5 % від працюючих міста.

Засідання міської тристоронньої соціально-економічної ради та міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення проводяться згідно з регламентом роботи - щокварталу.

 В січні 2016 року засідань міської тристоронньої соціально-економічної ради та міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення не проводилось.

 

 Сектор  нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та  виплати пенсій органами Пенсійного фонду України

 

Перевірено:

  - 42 пенсійних справ та електронних пенсійних справ нового призначення;

 -  177 пенсійних справ та електронних пенсійних справ з перерахунком;

 - 3 відказних пенсійних справ;

 - 2 пенсійних справи та електронних пенсійних справ допомоги на поховання;

 - 21 пенсійна справа та електронні перерахунки переселенців із зони проведення АТО;

 - 3 відрахування.