Інформація  про стан роботи

 управління соціального захисту населення димитровської міської ради за період з 01.05.2016 по 31.05.2016

 

Надходження та витрати грошових коштів

 

І. Фінансування з Державного бюджету

 

- на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» -   255,6 тис. грн., у тому числі за травень –  70,3 тис.грн. (харчування І, П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, регрес, судові рішення);

- для виплати матеріальної допомоги за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів Донецької області – 7,7 тис.грн., у тому числі за травень  - 4,0  тис.грн.;

- для виплати щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО – 10596,1 тис. грн., у тому числі за травень – 2075,6 тис.грн.;

- для виплати довічної державної іменної стипендії громадянам України, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність – 5,3 тис. грн., у тому числі за травень – 1,1 тис.грн.     

- для виплати разової грошової допомоги до 5 травня – 862,3 тис.грн., у тому числі за травень – 160,3 тис.грн.

 

II. Субвенція з Державного бюджету в місцевий бюджет

 

-. для виплати допомоги по догляду за інвалідами I та II групи від психічного розладу –  334,7 тис. грн., у тому числі за травень – 63,1 тис.грн.;

- для виплати допомоги сімям з дітьми – 18525,1 тис. грн., у тому числі за травень – 3973,4 тис.грн.;       

- для виплати соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 2658,6 тис. грн., у тому числі за травень – 623,1 тис.грн.;

- для виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме – 70,7 тис.грн. у тому числі за травень – 25,3 тис.грн.;

- для виплати пільг та компенсацій – 1412,4 тис. грн. у тому числі за травень – 237,2 тис.грн.;

- для виплати допомоги прийомним сімям  - 291,7 тис. грн. у тому числі за травень – 56,7 тис.грн.;

- для відшкодування підприємству надавачу – послуг витрат за надані послуги громадянам, які мають право на субсидії – 22078,3 тис. грн. у тому числі за травень – 5158,3 тис.грн.;

- для виплати субсидії громадянам для відшкодування витрат на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – 46,6 тис.грн., у тому числі за травень  - 17,6 тис.грн;

- для здійснення виплати одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам – 11,2 тис.грн., у тому числі за травень  - 11,2 тис.грн.

 

 

III. Фінансування із місцевого бюджету

 

- для виплати матеріальної допомоги громадянам, що опинились в складних життєвих обставинах – 45,9 тис. грн., у тому числі за травень – 12,9 тис.грн.;

1- для виплати допомоги на поховання незастрахованих громадян міста – 4,3 тис. грн., у тому числі за травень  0,5 тис.грн ;

- для виплати компенсації особам, які надають соціальні послуги – 55,3 тис. грн. у тому числі за травень – 11,6 тис.грн. 

- для оплати абон. плати за телефон інвалідам по зору І і ІІ груп, а також сімям до складу яких входять діти-інваліди до 18 років, для полегшення звязку – 4,7 тис. грн., у тому числі за травень – 1,0 тис.грн ;

- для надання соціальної пільги учасникам АТО – 46,3 тис.грн. , у тому числі за травень 8,0 тис.грн;

 

ІV. Фінансування із обласного бюджету

 

- для здійснення виплати медичного обслуговування ЧАЄС – 6,2 тис.грн. , у тому числі за травень 0,0 тис.грн;

- матеріальна допомога до 30 річниці аварії на ЧАЕС – 44,9 тис.грн., у тому числі за травень – 44,9 тис.грн.

 

 

Відділ державних допомог та компенсацій

 

За червень прийнято 764 заяви для призначення всіх видів державних допомог та компенсацій. За звітний період призначено соціальні допомоги та компенсації 816 сім’ям.

 

Відділ персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян

 

- оздоровлено 4 громадян пільгової категорії громадян,  у тому числі за травень - 1;

- поставлено на облік 63 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, у тому числі за травень – 23. Надіслано анкет – замовлень на підприємства – виробники для виготовлення та безкоштовного забезпечення потребуючих інвалідів технічними засобами реабілітації – 53 анкети, у тому числі за травень -10;

- видано  43  направлення інвалідам для безкоштовного виготовлення протезних і протезно-ортопедичних виробів, у тому числі за травень - 4;

- надано 75 довідок громадянам про внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, у тому числі за травень - 11;

- видано посвідчень ветерана праці – 12 особам ( за травень - 0) видано талонів на пільговий проїзд 3, у тому числі за травень – 0;

- видано посвідчень учасника Великої Вітчизняної війни – 2 особа ( за травень - 1); 

- видано посвідчень інвалідам Великої Вітчизняної війни – 2 особі ( за травень - 1); 

- видані вкладки інвалідам Великої Вітчизняної війни – 3 особам ( за травень – 1);

- надана матеріальна допомога  14 особам у тому числі за квітень – 7;

- прийнято  заяви про взяття на облік, осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення АТО – 24270, у тому числі за квітень - 153.

За звітний період відділом призначені:

- компенсаційні виплати на продукти харчування для 135 осіб,   щорічна одноразова допомога на оздоровлення – 8 особам; відшкодовано втрачений заробіток – 1 громадянину постраждалому внаслідок ЧАЕС, одноразова допомога дружині померлого учасника ліквідації аварії на ЧАЄС-1 особі.

 

 

Сектор державних соціальних інспекторів

 

Складено 4700 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення субсидій та інших видів   державної соціальної   допомоги, у тому числі за травень –130;  

Направлені запити для перевірки наданих громадянами даних на 109200 осіб, у тому числі за травень - 380.

 

Сектор з питань праці та соціально-трудових відносин

 

Робота міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності:

 

З початку 2016 року проведено 13 засідань комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності, заслухано звіти 57 суб’єктів господарювання, в тому числі в травні – 2 засідання комісії, заслухано звіти 4 суб’єктів господарювання.

            Станом на 01.06.2016 за оперативними даними заборгованість із заробітної плати у             м. Мирнограді складає 15 844,1 тис.грн. Заборгованість із виплати заробітної плати зменшилась на 14 753,1 тис.грн. у порівнянні до 01.01.2016. Не виплачено залишок заборгованості із заробітної  плати за грудень 2015 року та за квітень 2016 року працівникам ДП «Красноармійськвугілля», заборгованість із виплати заробітної плати на підприємстві складає – 10 409,0  тис. грн., у тому числі по структурним підрозділам:

-          ДП «Красноармійськвугілля» (апарат) – 197,2 тис грн.;

-          ВП «Шахта Стаханова» - 6884,7 тис.грн.;

-          ВП «Шахта Центральна» - 1505,4 тис.грн.;

-          ВП «Шахта Димитрова» - 1482,4 тис.грн.;

-          ВП «Автомобіліст» - 151,0 тис.грн.;

-          ВП «Стандарт» - 92,8 тис.грн.;

-          ВП «КУВТЗ» - 79,5 тис.грн. 

-          ВП «Вуглепостач» - 16,0 тис. грн..

Збільшилась заборгованість на наступних економічно активних підприємствах:

- ВП «Донецька виконавча дирекція з ліквідації шахт» ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» - 3669,0 тис.грн.;

На економічно неактивних підприємствах заборгованість із заробітної плати складає:

-          ДВАТ «ІОЦ»   -   293,3    тис. грн.;

-  ТОВ «Востокенергоконструкція» - 127,0 тис. грн.;

На підприємствах-банкрутах : ДВАТ «Вуглебуд» - 270,3 тис. грн.

Заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах житлово-комунального господарства - Димитровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства КП «Вода «Донбасу»  - 1070,9 тис.грн.

       Повідомна реєстрація колективних договорів:

На постійній основі здійснюється повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій міста Димитрова згідно з вимогами чинного законодавства. Серед 147 суб’єктів господарювання (юридичних осіб), що здійснюють господарську діяльність в місті, колективні договори укладено та зареєстровано – 126 підприємствами з чисельністю працюючих на них 11,8 тис. осіб або 94,8 % від працюючих міста.

Засідання міської тристоронньої соціально-економічної ради та міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення проводяться згідно з регламентом роботи - щокварталу.

В травні 2016 року  проведено засідання міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення (протокол № 2 від 26.05.2016).

 

 

Сектор  нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та  виплати пенсій органами Пенсійного фонду України

 

Перевірено:

 

- 212 пенсійних справ та електронних пенсійних справ нового призначення, у тому числі за травень - 50;

-  900 пенсійних справ та електронних пенсійних справ з перерахунком, у тому числі за травень - 192;

- 13 відказних пенсійних справ, у тому числі за травень - 2;

- 14 пенсійних справ та електронних пенсійних справ допомоги на поховання, у тому числі за травень -3;

- 9 пенсійних справ та електронних пенсійних справ з недоодержаними пенсіями, у тому числі за травень - 2;

- 153 пенсійні справи та електронні пенсійні справи переселених із зони проведення АТО, у тому числі за травень - 24;

- 9 відрахувань з пенсій, у тому числі за травень - 2.